Andrej Kóňa
vysokoškolský pedagóg
Súčasné pozície:
- Člen expertnej platformy Brand Slovensko 2.1 zodpovedný za SMART Cities
- Lektor, výskumný pracovník a brand manažér pôsobiaci na Fakulte sociálnych vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
- Líder expertného tímu zodpovedného za prípravu regionálnej SMART stratégie pre Trnavský samosprávny kraj
- Člen BrandCouncil, najvyššieho odborného orgánu programu Superbrands
- Zakladateľ občianskeho združenia Brand Institute
Profesionálne skúsenosti:
- Viac ako sedem rokov sa odborne venuje tvorbe národnej značky Slovenska
- Trojročné pôsobenie na Tlačovom odbore Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR (MZV)
- Organizátor podujatia Marketing Masterclass s poprednými lektormi (napr. Jeremy Hildreth, medzinárodný expert špecializujúci sa na tvorbu značky miesta)
- Spoluautor dvoch štúdií publikovaných v rámci výskumu národnej značky na objednávku MZV
- Prax strategického analytika na Ministerstve hospodárstva SR v rámci agendy Smart Cities
- Tvorca prvého Slovenského Indexu Smart Cities
- Senior lektor Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry (SIEA) v oblasti zlepšovania inovácií pre MSP
Jazykové zručnosti: angličtina, nemčina