Andrej Kóňa

Andrej Kóňa vysokoškolský pedagóg

Súčasné pozície:
  • Člen expertnej platformy Brand Slovensko 2.1 zodpovedný za SMART Cities
  • Lektor, výskumný pracovník a brand manažér pôsobiaci na Fakulte sociálnych vied Univerzity sv. Cyrila a Metoda v Trnave
  • Líder expertného tímu zodpovedného za prípravu regionálnej SMART stratégie pre Trnavský samosprávny kraj
  • Člen BrandCouncil, najvyššieho odborného orgánu programu Superbrands
  • Zakladateľ občianskeho združenia Brand Institute
Profesionálne skúsenosti:
  • Viac ako sedem rokov sa odborne venuje tvorbe národnej značky Slovenska
  • Trojročné pôsobenie na Tlačovom odbore Ministerstva zahraničných vecí a európskych záležitostí SR (MZV)
  • Organizátor podujatia Marketing Masterclass s poprednými lektormi (napr. Jeremy Hildreth, medzinárodný expert špecializujúci sa na tvorbu značky miesta)
  • Spoluautor dvoch štúdií publikovaných v rámci výskumu národnej značky na objednávku MZV
  • Prax strategického analytika na Ministerstve hospodárstva SR v rámci agendy Smart Cities
  • Tvorca prvého Slovenského Indexu Smart Cities
  • Senior lektor Slovenskej inovačnej a energetickej agentúry (SIEA) v oblasti zlepšovania inovácií pre MSP
Jazykové zručnosti: angličtina, nemčina

linkedin3