Artur Bobovnický - Keď Slovensko zatínalo tigrie pazúry

Slovensko ako tiger Európy. Rovná daň. Priame zahraničné investície. Nové fabriky, noví investori. Štátna pomoc. SARIO. Toto sú slová, ktoré sa spájajú s obdobím reforiem vlády Mikuláša Dzurindu. Slovensko bolo v tomto období podľa všeobecných kritérií známou a diskutovanou značkou, tak dovnútra krajiny ako aj navonok. Ľudia hovorili o pomečiarovskom Slovensku a slovo integrácia bolo azda najviac skloňovaným v textoch politických a ekonomických komentátorov. Z vedenia niekoľkotisícového korporátu a z prostredia telekomunikačného biznisu do agentúry SARIO prišiel do funkcie generálneho riaditeľa manažér, ktorého dnes najmä odborná verejnosť pozná v spojitosti zo skratkou SIEA. Hosťom štvrtého podcastu Miesto ako značka projektu Brand Slovensko 2.1 je Artur Bobovnický, bývalý generálny riaditeľ SARIO a riaditeľ sekcie inovácií v Slovenskej inovačnej a energetickej agentúre, manažér, ku ktorému sa témy znalostnej ekonomiky a konkurencieschopnosti Slovenska viažu viac ako 20 rokov.