Jakub Hankovský - Aj krajiny majú značky. A niektoré majú silu ako Coca Cola. A niektoré nie.

Výskumné agentúry po celom svete merajú pre svojich klientov nespočetné množstvo atribútov a pre veľa cieľových zadaní. Značkám sa meria spontánna znalosť, v politických kampaniach obľúbenosť kandidátov, meria sa postavenie značiek po tom, ako prešli krízovým obdobím. Hosťom tretieho dielu podcastu MIESTO AKO ZNAČKA projektu Brand Slovensko 2.1 je Jakub Hankovský, výkonný riaditeľ spoločnosti IPSOS Slovakia, ktorý je zároveň doktorandom na katedre sociológie Filozofickej fakulty Univerzity Komenského v Bratislave. V tomto vydaní podcastu sa bližšie pozrieme na skutočnosť, že aj krajiny majú značky. Niektoré so silou Coca Coly, niektoré vieme prirovnať skôr k lacnejšej tmavej náhrade s podobným názvom, no však s inou obľúbenosťou a trhovým úspechom. Jakub Hankovský zastupuje na Slovensku tretiu najväčšiu spoločnosť svojho druhu vo svetovom meradle a v tomto podcaste hovoríme aj o tom ako meria Anholt - Ipsos Nation Brands Index postavenie značiek krajín v globálnom priestore.