Novinky

HN Konferencie

Slovensko ako značka

Vedeli by ste charakterizovať Slovensko jedným slovom? Pri Nemecku by to šlo, pri Japonsku a Švajčiarsku asi tiež. No pri Slovensku? Sme vynachádzaví inovátori? Sme dobrosrdeční a známi svojou kultúrou či neschopnosťou postaviť diaľnice...? Akí sme? A ako nás vníma zahraničie?
Ako obraz Slovenska v očiach exportných trhov, turistov či investorov prekresľuje aktuálna situácia v Európe?
Ako je riadená reputácia značky Slovensko a kto do tohto procesu vstupuje?
Kam vieme strategické riadenie značky krajiny posunúť?
Ako môžu inovácie zmeniť obraz Slovenska tak, aby bolo "invented, developed a made in Slovakia" pre firmy konkurenčnou výhodou?“
Imidž Slovenska a jeho propagáciu ako krajiny má v kompetencii viacero rezortov a organizácií. Riadenie tohto imidžu, čiže reputácie krajiny, je však veľmi komplexný proces vyžadujúci konzistentný a holistický prístup. Preto na Slovensku vznikla nová expertná platforma s názvom Brand Slovensko 2.1., ktorá má ambíciu priniesť na Slovensko expertný model riadenia reputácie krajiny založený na skúsenostiach viacerých vyspelých demokracií.
V novom projekte Moderná krajina sa pýtame osobností z obálok Forbesu, čo treba spraviť, aby bolo Slovensko v 21. storočí úspešné. Projekt sme spustili pri príležitosti 10. výročia vstupu značky Forbes na slovenský trh. Jeho cieľom je prezentovať názory a odporúčania hlasu slovenského biznisu a vytvoriť platformu, ktorá bude šíriť ich myšlienky ako inšpiráciu pre diskusiu o tom, ako posunúť Slovensko a urobiť z neho modernú krajinu a super miesto na život.
TAK TAKTO?!

Sila značky Slovensko

Každá krajina sa nám v predstavách spojí s nejakou kvalitou - Nemecko je poriadkumilovné, Francúzsko je krajina gurmánov a Japonsko sa spája s technologickými vychytávkami. Čo si však ľudia vo svete predstavia, ak je reč o Slovensku? Aké faktory vplývajú na silu značky krajiny? Pýtali sme sa riaditeľa prieskumnej agentúry Ipsos Jakuba Hankovského.